Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Dolj cu sprijinul Ministerului Tineretului şi Sportului organizează în perioada 15 sepembrie 2014 –15 mai 2015 concursul „Competiţia Tinereţii” – ediţia a VII-a, destinat liceelor din Craiova.
Parteneri în proiect sunt: Primăria Craiova, Casa de Cultură a Studenţilor Craiova, Teatrul de Copii şi Tineret Colibri, Facultatea de Drept şi Ştiinţe Sociale Craiova, Facultatea de Economie şi Adminstrare a Afacerilor, Palatul Copiilor Craiova, Asociaţia Regională de Dezbateri, Oratorie şi Retorică Oltenia, Asociaţia Suporterilor Olteni, AIESEC Craiova
Înscrierea se face pe bază de fişă de înscriere care trebuie transmisă Direcţiei Judeţeane pentru Sport şi Tineret Dolj până la data de 1 octombrie 2014, prin fax la nr. 0251431806 sau scanata pe adresa de email [email protected]
Fişele de înscriere se descarcă de pe site-ul DJST Dolj: www.dsjdolj.ro începând cu data de 15 sepetembrie 2014. Fiecare dintre liceele participante îşi va desemna o echipă de coordonare a proiectului „Competiţia tinereţii” în liceu.
Această echipă va avea următoarea componenţă:
Elev coordonator –
Profesor coordonator
Purtător de cuvânt –elev
2 membri – elevi
DESFĂŞURARE PROBE –15 septembrie 2014 –30 aprilie 2015
Probele nu sunt eliminatorii.
Probele concursului sunt următoarele:
- 1. Cultură generală 5 noiembrie 2014
Fiecare liceu participă cu un echipaj format din 4 elevi. Fiecare dintre echipaje răspunde, contra cronometru, la un set de întrebări, alese din diverse domenii.
Locul desfăşurării: Facultatea de Drept şi Ştiinţe Sociale
- 1. Probă artistică octombrie 2014 – martie 2015
Fiecare liceu participă la fiecare dintre secţiunile:
Artistică- muzică luna octombrie 2014
Liceele participă la următoarele stiluri muzicale cu solist/grup vocal/trupă:uşoară, populară, instrumentală, folk.
Locul desfăşurării: Liceul de Arte Marin Sorescu
Artistică -dans 8 noiembrie 2014
Liceele vor participa la fiecare dintre următoarele stiluri de dans: sportiv, popular, streetdance, modern, clasic. Durata maximă a dansului va fi 5 minute, iar trupele vor avea maxim 10 persoane.
Locul desfăşurării: Casa de Cultură a Studenţilor
Artistică -artă plastică şi fotografie –decembrie 2014- ianuarie 2015
Fiecare liceu participa cu maxim 5 lucrari de artă plastica şi 5 fotografii.
Lucrările vor avea ca temă “1 Decembrie –Ziua Naţională a României” şi vor fi expuse în cadrul unui eveniment cultural organizat în data de 15 ianuarie 2015.
Artistică – teatru 27 martie 2015
Fiecare liceu va adapta scenic fragmente din “Steaua fără nume” de Mihail Sebastian.
Locul desfăşurării: Teatrul de Copii şi Tineret Colibri
3. Jurnalism -noiembrie 2014-aprilie 2015
Fiecare dintre liceele înscrise elaborează materiale care reflectă momente relevante din participarea lor la probele concursului- ştiri, note,interviuri, reportaje, fotografii şi fotoreportaje . Materialele vor fi vor fi inserate în primele 3 numere ale ziarului Competiţia Tinereţii. Ziarul Competiţia Tinereţii va apărea în lunile noiembrie, ianuarie, martie şi mai.
4.Oratorie şi dezbatere 16-18 ianuarie 2015
Oratorie – Liceul va fi reprezentat de un singur vorbitor, care va susţine un discurs public de 5 minute pe o temă aleasă şi anunţată cu o anumită perioadă de timp înainte. Fiecare vorbitor trebuie să prezinte un discurs structurat, care să fie pro sau contra temei date.
Dezbatere: Liceele vor participa la dezbateri pe teme de interes pentru tineri cu o echipă formată din 3 membri. Formatul dezbaterii este World Schools-discursuri constructive de 8 minute si discursuri sumative de 4 minute, fără timpi de gândire între discursuri; se iau puncte de informare/intervenție în discursurile constructive, după primul minut și înaintea ultimului minut al discursului. În cadrul fiecărei dezbateri vor participa 2 echipe (Guvern și Opoziție) care vor argumenta pro și contra pe baza moțiunilor stabilite de către organizatori.
Locul desfăşurării: Facultatea de Drept şi Ştiinţe Sociale
5.Noi antreprenori ianuarie- februarie 2015
Fiecare dintre licee va participa cu o echipă formată din 4 elevi, coordonaţi de un cadru didactic. Membrii echipelor participante vor beneficia de sesiuni de informare despre iniţierea unei afaceri. Elevii vor realiza un plan de afaceri.
Planurile de afaceri vor urmări:descrierea afacerii şi a agentului economic care va implementa afacerea, analiza pieţei, descrierea produselor, furnizorii, organizarea şi managementul afacerii,planul financiar. Fiecare echipă îşi va desemna un reprezentant care va prezenta planul de afaceri în faţa juriului şi va răspunde la întrebările acestuia. Pentru a se informa despre felul în care se realizează şi susţine un plan de afaceri, membrii echipelor vor participa timp de 3 zile la un stagiu de pregatire teoretică şi practică organizat de DJST Dolj în luna ianuarie 2015.
Locul desfăşurării: Facultatea de Drept şi Ştiinţe Sociale
6.Descoperă Craiova 6 aprilie 2015
Fiecare liceu participă cu un echipaj format din 4 elevi.
Fiecare echipaj va avea de realizat un puzzle din mai multe piese, timp de 5 ore. Piesele se vor găsi la obiectivele socio-culturale, economice, istorice şi religioase craiovene înscrise în mai multe trasee culturale. Pentru a le descoperi, echipajele vor primi un set de indicii, pentru fiecare dintre obiective. Cei 4 membri ai echipajului, vor petrece cele 5 ore împreună şi nu vor avea voie să folosească telefonul mobil, mjiloacele de transport în timpul efectuării traseului.
Pentru fiecare dintre obiectivele descoperite echipajul participant va completa o fişă ce va cuprinde informaţii despre obiectiv şi un mesaj de promovare.
Locul desfăşurării: oraşul Craiova.
7. Probă sportivă – 7-8 aprilie 2015
Această probă cuprinde:
- Ştafetă – fiecare liceu va fi reprezentat de o echipă formată din 4 fete şi 4 băieţi cu rezervă 1 fată şi 1 băiat
- Tras frânghie – Echipa formată din 3 băieţi şi 2 fete
- Majorete
- Duelul galeriilor
Locul desfăşurării: Parcul Tineretului, Sala Ion Constantinescu
8. „Noi în competiţie” – filmul competiţiei – octombrie 2014 – aprilie 2015
Descrierea probei: Fiecare dintre liceele participante va prezenta într-un mod cât mai creativ şi original, prin intermediul fotografiilor- fotoreportaj şi/sau al unui film povestea participării lor la ediţia a VI-a a Competiţiei Tinereţii (pregătire, stabilire echipă, repetiţii, probe, momente inedite şi hazlii, impresii etc).
Materialele vor fi prezentate public în finalul concursului şi vor fi postate pe pagina de facebook a Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret Dolj, 50% din punctaj o va reprezenta numărul de like-uri primite.
PARADA LICEELOR ŞI PREMIEREA CÂŞTIGĂTORILOR 9 MAI 2015
Câştigătorul celei de-a VII-a ediţii a concursului va fi desemnat pe baza punctajului obţinut toate probele concursului , prin însumarea punctelor de la fiecare probă, punctaj maxim 1600 puncte.
Liceul câştigător va primi titlul de „Liceul Anului 2014”.
Festivitatea de premiere va avea loc în data de 9 mai 2015 după “Parada Liceelor”. Fiecare liceu defilează în Centrul Craiovei cu susţinători, costumaţi original ţinând cont de specificul liceului, având cu ei mascote, pancarte, steaguri, valorizându-şi elementele de identitate vizuală.
REGULAMENT PRIVIND ORGANIZAREA CONCURSULUI
COMPETIŢIA TINEREŢII EDIŢIA A VII-A
I.ORGANIZATORI ŞI PARTICIPANŢI
Competiţia Tinereţii, ediţia a VII-a este organizat de către Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Dolj, susţinută de Ministerul Tineretului şi Sportului în parteneriat cu instituţii publice şi asociaţii nonguvernamentale.
Respectarea regulilor prezentului regulament este obligatorie pentru toţi paticipanţii. Prin înscriere, participanţii sunt de acord cu termenii, condiţiile şi prevederiile prezentului Regulament.
Regulamentul este postat pe site-ul Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret Dolj www.dsjdolj.ro.
Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica şi/sau completa Regulamentul, precum şi dreptul de a suspenda şi/sau înceta desfăşurarea concursului, cu condiţia înştiinţării prealabile a participanţilor.
Orice modificare/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi comunicate, prin publicarea pe website-ul www.dsjdolj.ro cu cel puţin 24 de ore înainte ca acestea să devină aplicabile.
II. LOCAŢIA ŞI DURATA CONCURSULUI “COMPETIŢIA TINEREŢII”
Concursul se desfăşoară în perioada 1 octombrie 2014-14 iunie 2015.
Locaţiile sunt specificate în cadrul fiecăreia dintre probe.
III. INSCRIEREA PARTICIPANTILOR. CONDIŢII DE PARTICIPARE.
La concurs participă liceele din oraşul Craiova. Liceele craiovene se înscriu prin completarea unei fişe de înscriere. Fişa de înscriere se descarcă de pe site-ul DJST Dolj: www.dsjdolj.ro începând cu data de 1 octombrie 2014. Fiecare dintre liceele participante îşi desemnează echipă de coordonare a proiectului „Competiţia tinereţii” în liceu.
Această echipă va avea următoarea componenţă:
Elev coordonator
Profesor coordonator
Purtător de cuvânt –elev
2 membri – elevi
Echipele îşi pot schimba componenţa pe durata concursului, cu condiţia să anunte organizatorii.
Fişa de înscriere va fi transmisă Direcţiei Judeţeane pentru Sport şi Tineret Dolj până la data de 15 octombrie 2014, prin fax la nr. 0251431806 sau scanată pe adresa de email [email protected].
Fiecare dintre liceele înscrise în concurs va participa numai cu proprii elevi din clasele IX-XII.
Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Dolj poate solicita elevilor participanţi la probe o copie după carnetul de elev care face dovada apartenenţei la liceul pentru care concurează.
IV. DESFĂŞURAREA PROBELOR
Probele nu sunt eliminatorii. Liceele îşi vor anunţa participarea la o probă cu 7 zile înaintea probei şi vor transmite tabelul nominal cu elevii participanţi la probă precum şi datele tehnice aferente probei, avizat de conducerea liceului.
1. Cultură generală 15 noiembrie 2014
Fiecare liceu participă cu un echipaj format din 4 elevi. Fiecare dintre echipaje răspunde, contra cronometru, la un set de întrebări, alese din diverse domenii.
Punctaj maxim:120 puncte
Locul desfăşurării: Facultatea de Drept şi Ştiinţe Sociale
2. Probă artistică octombrie 2014 – martie 2015
Fiecare liceu participă la fiecare dintre secţiunile: muzică, dans, artă plastică şi fotografică, teatru.
Ordinea de intrare a concurenţilor la probele artistice va fi stabilită de către organizatori, ţinând seama de diversificarea şi echilibrarea spectacolului.
Concurenţii vor respecta precizările organizatorilor cu privire la intrarea în concurs, vor respecta programul de repetiţii şi alte activităţi. Orice abatere de la acest program, duce la descalificarea liceului la proba respectivă.
Concurenţii vin însoţiti de susţinători -colegi, părinţi, prieteni. Susţinătorii trebuie să păstrezea ordinea şi liniştea pe perioadele de desfăşurare a probelor de concurs. Orice intervenţie necivilizată sau neloială din partea susţinătorilor sau instructorilor, va determina descalificarea liceului respectiv.
Artistică- muzică 25 octombrie 2014
Liceele participă la următoarele stiluri muzicale cu solist/grup vocal/trupă:uşoară, populară, instrumentală, folk.
Fiecare solist/grup vocal/trupă vor pregăti câte o melodie şi vor prezenta negativul acesteia pe suport CD în format AUDIO şi MP3 cu 3 zile înainte de probă. Pe CD se va specifica liceul, numele concurentului/concurenţilor, stilul muzical. Nerespectararea acestei reguli atrage neparticiparea la această probă.
Criterii de jurizare: calităţile vocal-interpretative, prezenţa scenică, valoarea şi dificultatea repertoriului, originalitatea interpretării, iar pentru muzică populară frumuseţea şi autenticitatea costumului popular.
Punctaj maxim:120 puncte
Locul desfăşurării: Liceul de Arte Marin Sorescu
Artistică -dans 8 noiembrie 2014
Liceele vor participa la fiecare dintre următoarele stiluri de dans: sportiv, popular, streetdance, modern, clasic. Durata fiecărui dans va fi intre 2-5 minute, iar componenţa trupelor va fi de maxim 10 elevi. Negativele melodiilor vor fi transmise organizatorilor pe suport CD în format AUDIO şi MP3 cu 3 zile înainte de probă. Pe CD se va specifica liceul, genul de dans, numele concurenţilor. Nerespectararea acestei reguli atrage descalificarea la această probă.
Criterii de jurizare: ţinuta artistică, expresivitatea artistică, corelarea între mişcare şi muzică, coregrafia, tennica, muzicalitatea, sincronizarea, constumaţia în concordonanţă cu tema dansului şi autenticitatea repertorului pentru dansul popular.
Punctaj maxim:120 puncte
Locul desfăşurării: Casa de Cultură a Studenţilor
Artistică -artă plastică şi fotografie decembrie 2014 – ianuarie 2015.
Fiecare liceu participa cu maxim 5 lucrari de artă plastică şi 5 fotografii.
Lucrările vor avea ca temă “1 Decembrie –Ziua Naţională a României” şi vor fi expuse în cadrul unui eveniment cultural.
Fotografie
Fiecare liceu poate participa cu maxim 5 fotografii color sau monocrome (alb-negru, sepia etc.) printate pe hârtie fotografică la dimensiunea 20×30 cm. sau variante cu latura mare de 30 cm. Nu sunt admise lucrările procesate pe computer, colajele, supraimpresiunile sau cele pe care s-au aplicat diferite filtre. Singurele modificări admise sunt: reîncadrarea, corecţia luminozităţii si contrastului, remedierea defectelor (zgârieturi, pete) şi corecţiile cromatice necesare pentru a aduce imaginea cât mai aproape de normal, de veridic.
Fotografiile vor putea aborda întreaga paletă de activităţi legate de Ziua Naţională a României, evitându-se imaginile care încalcă dreptul persoanelor la intimitate; nu vor fi acceptate lucrările ce vor prezenta discriminarea etnică, socială şi culturală, violenţa, sexul .
Vor putea fi abordate toate genurile artei: reportaj, portret, peisaj, sport, ceremonii cultural-artistice, evenimente. Fotografiile trebuie să fie originale, realizate de elevii liceelor participante. Nu sunt admise lucrări copiate de pe internet sau preluate de la alţi autori. Nerespectarea uneia dintre aceste condiţii atrage după sine elimininarea lucrării respective.
Criterii de jurizare: respectarea temei, tehnica, compoziţia, originalitatea.
Punctaj maxim:60 puncte
Artă plastică
Subiectul concursului “Ziua Naţională a României” poate fi abordat realist sau simbolic. Pot fi abordate oricare din genurile artistice – portret,compoziţie, natură statică, peisaj.Lucrările pentru concurs, indiferent de genul plastic abordat, vor avea dimensiunea de 30/40 cm.
Criterii de jurizare:tehnică, expresivitate, compoziţie, originalitate şi creativitate.
Lucrările, atât cele de artă plastică cât şi cele de artă fotografică vor fi trasmise DJST Dolj până în data 15 decembrie 2014.
Fiecare lucrare va avea înscris pe verso, în dreapta jos, cu litere de tipar: liceul, numele şi prenumele autorului, titlul lucrării.
Vernisajul expoziţiei va avea loc pe data 15 ianuarie 2015.
Lucrările nu se returnează de către DJST Dolj, după desfacerea expoziţie, vor fi promovate în cadrul proiectelor derualate de DJST Dolj.
Punctaj maxim:60 puncte
Artistică – teatru 26 martie 2015
Fiecare liceu adaptează scenic fragmente din piesa ”Steaua fără nume” de Mihail Sebastian.
Locul desfăşurării: Teatrul de Copii şi Tineret Colibri
Fiecare trupă de teatru va realiza afişul propriului spectacol.
Durata reprezentaţiei va de maxim 30 de minute. Juriul are dreptul să ceară oprirea unui spectacol dacă a fost depăşită durata.
Criterii de jurizare: prezenţa scenică, mişcare scenică, dicţie, originalitatea şi calitatea artistică a interpretării, regia, scenografie: costume, decor, recuzită.
Punctaj maxim:120 puncte
3. Jurnalism -noiembrie 2014- aprilie 2015
Fiecare dintre liceele înscrise elaborează materiale care reflectă momente relevante din participarea lor la probele concursului- ştiri, note,interviuri, reportaje, fotografii şi fotoreportaje . Materialele vor fi vor fi inserate în primele 3 numere ale ziarului Competiţia Tinereţii. Ziarul Competiţia Tinereţii va apărea în lunile noiembrie, ianuarie, martie şi mai.
Criterii de jurizare: numărul de apariţii, calitatea materialelor- relevanţa conţinutului, capacitatea de a capta şi de a susţine interesul cititorului, independenţa, obiectivitatea şi respectarea eticii jurnalistice, originalitaea, capacitatea de investigaţie: calitatea documentării,stilul – limbaj, lizilitate şi structură.
Materialele care urmează a fi publicate trebuie transmise electronic cu 7 zile înainte de apariţia ziarului pe adresa de email [email protected].
Punctaj maxim:120 puncte
4. Oratorie şi dezbatere 16-18 ianuarie 2015
Oratorie – Liceul va fi reprezentat de un singur vorbitor, care va susţine un discurs public de 5 minute pe o temă aleasă şi anunţată cu o anumită perioadă de timp înainte. Fiecare vorbitor trebuie să prezinte un discurs structurat, care să fie pro sau contra temei date.
Criterii de jurizare: calitatea conţinutui, structrura discursului, logica argumentelor, dicţia, folosirea corectă a mimicii, gesticii şi tonalităţii, capacitatea de a menţine viu interesul publicului.
Punctaj maxim:120 puncte
Dezbatere: Liceele vor participa la dezbateri pe teme de interes pentru tineri cu o echipă formată din 3 membri. Formatul dezbaterii este World Schools-discursuri constructive de 8 minute si discursuri sumative de 4 minute, fără timpi de gândire între discursuri; se iau puncte de informare/intervenție în discursurile constructive, după primul minut și înaintea ultimului minut al discursului. În cadrul fiecărei dezbateri vor participa 2 echipe (Guvern și Opoziție) care vor argumenta pro și contra pe baza moțiunilor stabilite de către organizatori.
Criterii de jurizare:stil, conţinut,strategie
Punctaj maxim:120 puncte
Locul desfăşurării: Facultatea de Drept şi Ştiinţe Sociale
5.Noi antreprenori ianuarie- februarie 2015
Fiecare dintre licee va participa cu o echipă formată din 4 elevi, coordonaţi de un cadru didactic. Membrii echipelor participante vor beneficia de sesiuni de informare despre iniţierea unei afaceri. Elevii vor realiza un plan de afaceri.
Planurile de afaceri vor urmări:descrierea afacerii şi a agentului economic care va implementa afacerea, analiza pieţei, descrierea produselor, furnizorii, organizarea şi managementul afacerii,planul financiar. Fiecare echipă îşi va desemna un reprezentant care va prezenta planul de afaceri în faţa juriului şi va răspunde la întrebările acestuia. Pentru a se informa despre felul în care se realizează şi susţine un plan de afaceri, membrii echipelor vor participa timp de 3 zile la un stagiu de pregatire teoretică şi practică organizat de DJST Dolj în luna ianuarie 2015.
Criterii de jurizare: calitatea şi aplicabilitatea planului de afaceri în zona de dezvoltare sud-vest Oltenia, calitatea prezentării planului de afaceri.
Punctaj maxim:120 puncte
Locul desfăşurării: Facultatea de Drept şi Ştiinţe Sociale/Inspectorataul Şcolar Judeţean
6.Descoperă Craiova 6 aprilie 2015
Fiecare liceu participă cu un echipaj format din 4 elevi.
Fiecare echipaj va avea de realizat un puzzle din mai multe piese, timp de 5 ore. Piesele se vor găsi la obiectivele socio-culturale, economice, istorice şi religioase craiovene înscrise în mai multe trasee culturale. Pentru a le descoperi, echipajele vor primi un set de indicii, pentru fiecare dintre obiective. Cei 4 membri ai echipajului, vor petrece cele 5 ore împreună şi nu vor avea voie să folosească telefonul mobil, mjiloacele de transport în timpul efectuării traseului.
Pentru fiecare dintre obiectivele descoperite echipajul participant va completa o fişă ce va cuprinde informaţii despre obiectiv şi un mesaj de promovare.
Echipajul fiecărui liceu va fi însoţit şi monitorizat de către un elev de la alt liceu concurent, stabilit prin tragere la sorţi, elev care va garanta respectare regulilor probei.
În cazul nerespectării condiţiilor de participare, echipajul va fi descalificat.
Criterii de jurizare: informaţii obiectiv-locaţie, istorie, calitate şi orginalitate mesaj de promovare.
Locul desfăşurării: oraşul Craiova.
Punctaj maxim:120 puncte
7. Probă sportivă – 7-8 aprilie 2015
Această probă cuprinde:
Ştafetă 8 x 50 m – fiecare liceu va fi reprezentat de o echipă formată din 4 fete şi 4 băieţi cu rezervă 1 fată şi 1 băiat cu rezervă 1 fată şi 1 băiat.
Clasamentul se întocmeşte în baza timpilor obţinuţi, echipele acumulează puncte în funcţie de locul obţinut în clasamentul general.
Punctaj maxim:120 puncte
Locul desfăşurării: Parcul Tineretului
Tras frânghie – Echipa formată din 3 băieţi şi 2 fete cu rezervă 1 băiat şi 1 fată, sistemul de concurs fiind eliminatoriu cel mai bun din 3 încercări.
Echipa clasată pe locul I, acumulează cele mai multe puncte în clasamentul general.
Sportivii din echipa de tras la frânghie trebuie să fie alţii decât cei din concursul de ştafetă.
Punctaj maxim:120 puncte
Locul desfăşurării: Parcul Tineretului
Probele de ştafetă şi trans frânghie vor avea un regulament special.
Majorete
Fiecare liceu va fi reprezentat de câte o trupă de majorete. Numărul membrilor trupe va fi la latitudinea concurenţilor, iar durata evoluţiei va fi intre 2-4 minute. Fondul muzical va fi transmis organizatorilor pe suport CD în format AUDIO şi MP3 cu 3 zile înainte de probă. Nerespectararea acestei reguli atrage neparticiparea la această probă.
Criterii de jurizare: calitatea execuţiei, utilizare accesorii, tehnică.
Punctaj maxim:120 puncte
Locul desfăşurării:Sala Ion Constantinescu
Duelul galeriilor: Liceele pot participa cu galerii formate din 30-100 de elevi. Fiecare dintre galerii va avea o denumire, unul sau mai mulţi lideri. Galeriile vor avea mascotă,steaguri, pancarde, tobe, bannere, porta voce. Mesajele scrise sau vocale vor fi fără conţinut rasist, xenofom . Nu se admit materiale pirotehnice, nici cu flacară rece.
Criterii de evaluare: designu-l şi mesajele pancardelor, bannerelor, componenţa recuzitei- mascotă, steaguri, banner, portavoce, pancarde, coregrafia, atitudinea fair play.
Locul desfăşurării:Sala Ion Constantinescu
Punctaj maxim:120 puncte
8. „Noi în competiţie” – filmul competiţiei – octombrie 2014 – 30 aprilie 2015
Fiecare dintre liceele participante va prezenta într-un mod cât mai creativ şi original, prin intermediul fotografiilor- fotoreportaj şi/sau al unui film povestea participării lor la ediţia a VI-a a Competiţiei Tinereţii (pregătire, stabilire echipă, repetiţii, probe, momente inedite şi hazlii, impresii etc).
Filmul competiţiei va fi transmis către DJST Dolj în perioada 10-30 aprilie 2015 pe suport CD.
Materialele vor fi postate pe pagina de facebook a Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret Dolj, 50% din punctaj o va reprezenta numărul de like-uri primite în perioada 2 Mai -8 Mai 2015.
Criterii de jurizare:scenariu, orginalitate, instantanee relevante.
Punctaj maxim:120 puncte
V. Juriul concursului
Juriul va fi alcătuit din persoane abilitate în domeniu, reprezentanţi ai instituţiilor de cultură şi de învăţămant, ai partenerilor şi ai mass mediei.
Membrii juriului îşi vor folosi experienţa şi cunoştinţele pentru a evalua cât mai obiectiv din punct de vedere calitativ şi tehnic, fiecare prestaţie, astfel încât punctele acordate să reflecte întru totul valoarea prestaţiei fiecărui dintre participanţi.
Nu se admit contestaţii, hotărârea juriului fiind irevocabilă.
Rezultatele fiecărei probe vor fi afişate pe site-ul Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret Dolj www.dsjt.ro în maxim 72 de ore de la desfăşurarea probei.
VI. Premierea câştigătorilor
Câştigătorul celei de-a VII-a ediţii a concursului va fi desemnat pe baza punctajului obţinut toate probele concursului , prin însumarea punctelor de la fiecare probă, punctaj maxim 1600 puncte.
Liceul câştigător va primi titlul de „Liceul Anului 2014”.
Festivitatea de premiere va avea loc în data de 9 mai 2015 după “Parada Liceelor”. Fiecare liceu defilează în Centrul Craiovei cu susţinători, costumaţi original ţinând cont de specificul liceului, având cu ei mascote, pancarte, steaguri, valorizându-şi elementele de identitate vizuală.
Prin participarea la acest concurs, participantii sunt de acord ca materialele foto şi video de la probe să fie făcute publice şi folosite în scopuri publicitare de către organizatori în diverse materiale de presă, audio, video fără ca participanţii sa emită pretenţii financiare.
Fisa-inscriere_Competitia-Tineretii-2015